Jobbig dag

Efter en jobbig dag så sitter jag nu på bussen som ska ta mig till Anna där jag ska spendera mina sista dagar på Irland! Började imorse med att föräldrarna berättade att dem inte tyckte att det funkade och dem vill att jag ska lämna innan veckan är slut :/ så har gråtit typ hela dagen och pratat med alla möjliga i telefon och kände att jag vill verkligen inte stanna i familjen veckan ut så jag packade mina väskor och tänkte att jag skulle åka till Dublin och ta in på hotell dem sista dagarna innan flyget går men Annas snälla värdfamilj lät mig bo där :D så nu sitter man här på bussen med ömma ögon efter allt gråtande och hoppas att jag och Anna ska få några roliga dagar ihop :) så på fredag ses vi igen Sverige har du saknat mig? Får se hur länge jag stannar hos dig denna gången :)


Kommentarer:

1 Snigel:

bästa dagarna!! kommer sakna min snigel!! :'( <3

Svar: Ja det var det!! Kommer sakna dig med snigel :( men vi ses snart igen <3
Emelie Jeppsson

Kommentera här: