Lord of the rings

Slutade egentligen tidigt idag men har nu suttit i ett par timmar och bara druckit te och pratat med mina värdföräldrar och var tvungen att lova att om jag ville något eller undrade något var det bara att fråga för dem vill att jag ska känna att detta är som mitt hem nu :)

Har tyvärr dragit på mig en förkylning så har svårt att svälja och huvudet känns som det ska explodera så nu blir det att krypa ner i min uppvärmda säng och kolla lite film innan jag ska sova :) imorgon blir det att hjälpa Emma göra cupcakes för kalaset i Dublin på söndag :)

Ingen gillar ett inlägg utan bilder så här får ni en bild på mig och min lilla mask Iris :)

Kommentarer:

1 Linn:

åh vilken gullig!!!! Frank hälsar :)

Svar: Visst är hon! Hälsa tillbaka till honom och säg att dem får leka när ni kommer över :)
Emelie Jeppsson

Kommentera här: