Sömn är för mesar...

Hej mina älskade människor som hänger sig kvar på bloggen fastän jag aldrig skriver något här.. Denna gången tänker jag inte lova att jag ska börja blogga mer för märker själv att det inte funkar som jag vill :( men vill inte heller ta bort bloggen då jag tycker det är ganska skönt att skriva av mig såhär ibland när jag sitter sömnlös klockan halv 4 på natten.. Det var nämligen så att igår tog jag tabletter för mitt knä som spökat på sista tiden och tabletterna gjorde så jag sov i cirkus 13 timmar utan avbrott (detta har nog inte hänt någonsin innan om jag inte varit sjuk!) och detta gör att jag inte kan sova inatt :( så nu sitter jag här i sängen och äter gröna oliver från burk, lyssnar på disneylåtar och funderar på varför jag alltid blir så törstig så fort jag kommit upp i min säng? 

Så vad har jag gjort hittills för att fördriva tiden? Jo jag har gått igenom 300 blogginlägg, kollat på 100 youtubevideos från olika människor, funderat på hur lång tid det skulle ta att gå från mig till Statoil 24 och köpa en Cola och gå hem igen (jag sa ju att jag blir törstig när jag lagt mig i sängen!!!), legat på rygg i sängen och dansat med fötterna i luften samtidigt som jag sjunger med till backstreetboys och det jag har gjort större delen av kvällen sen jag gick upp på mitt rum - KOLLAT RAKT IN I EN VÄGG OCH UNDRAT VARFÖR JAG INTE SOMNAR!!!! 

Men ja jag får väl ge det ett nytt försök igen och tills vi hörs nästa gång ha det fett and love you guys <3

Kommentera här: