A fresh start!

När tankarna flyger runt i huvudet och musiken pumpar i öronen så inser jag hur mycket jag saknar bloggen, hur mycket jag saknar att kunna skriva ner allt och samla mina tankar, hur mycket jag saknar att veta att när jag sen blir gammal och senil eller bara har en dålig dag så kan jag gå tillbaka i tiden för en stund och känna antingen att livet kanske inte är så jobbigt just nu ändå eller känna "fyfan vad kul jag hade då den dagen vid stranden" och slippa tänka på hur livet ser ut just nu. Ja detta inlägg kanske blir lite flummigt men då skulle ni bara se hur det ser ut i mitt huvud just nu.. 
 
Jaja skitsamma nu! Som jag sa i titlen så ska detta bli en ny start i mitt liv och då ska man inte tugga på om hur jag inte skrivit på länge och varför jag inte skrivit för istället ska jag titta framåt och känna "nu kör vi!" och det är precis så jag känner nu när jag sitter här i vecka 2 på min starta eget utbildning! Jag känner nu jävlar ska världen få se vad en liten tjej från Åhus kan! Så från och med nu så kommer denna bloggen vara mitt liv som en 22årig entrepenör med en dröm om att en dag få se alla använda min vara. Men självklart kommer bloggen även vara om hur mitt liv ser ut i allmänhet, här kommer vara bra dagar och här kommer vara dåliga dagar, vissa dagar kommer jag bara vilja stanna i sängen och göra ingenting och vissa dagar kommer jag flyga upp ur sängen för att upptäcka saker eller spela in en video med någon skum utmaning eller bara lite prat om mitt liv. Så vad säger ni vänner? Är ni redo på min nystart? För håll i er nu kör vi!
 
 

Kommentera här: