Ej kapabel

Anledningen till att jag inte skrivit är för att min lördag gick först till att jag låg i sängen hela dagen och kollade på serier och tyckte synd om mig själv och på kvällen tvingade min bästa vän mig att jag skulle dra ut så jag tänkte varför inte? Jag kan ju gå hem tidigt och sova men jag får iaf träffa lite folk :p haha det slutar aldrig tidigt för mig! Träffade en killkompis som såg det som sitt mission in life att se till så jag kom hem ordentligt men det slutade med att vi satt och drack kaffe och pratade fram till halv 9 på morgonen och hade väldigt trevligt :) tänkte för migsjälv att jag kan ju ändå sova hela dagen så det är inga problem men halv 10 vaknade grannarna och tyckte att det var ett utmärkt tillfälle att lyssna på joddla med Siv tills jag vaknade :( så sammanlagt fick jag väl 45 min sömn lördag till söndag.. Så var inte riktigt kapabel till att blogga igår :p låg mest i fosterställning i min säng och mådde dåligt av bakfylla och sömnbrist (men kunde inte somna om) :( så nu vet ni varför det tog tid för mig att uppdatera :p hoppas ni inte saknade mig alldeles förmycket och att ni hade en riktigt bra helg :)

Inte mest charmiga bilden men såhär såg jag ut när jag vaknade till joddla med Siv :)

Kommentera här: