Röra på fläsket :)

Här kommer ett lite snabbt inlägg innan min dator går och lägger sig men tänkte bara säga att alla dem som säger att dem inte kan ut och gå fastän dem är fullt friska can bite my butt! Jag har ett skadat knä och läkarna säger att jag bara får vänja mig vid att mitt knä inte kommer fungera fullt ut igen.. det är bara så det är inget att göra åt det! Men idag tog jag tag i mitt eget liv och gick över en mil :D Visst det var inte tänkt att bli så långt men jag gick vilse på vägen men jag klarade det! jag klarade att ta mig runt över en mil utan att ha gått på väldigt länge! jag klarade av att gå hela rundan utan att knät la av.. så från och med nu säger jag till alla att kan jag så kan du! Sen är frågan om jag kommer kunna gå upp ur sängen imorgon eller om träningsvärken har tagit över mitt liv men det är morgondagens problem :) Men nu börjar batteriet blinka på datorn så imorgon kommer upp lite random bilder från min runda och hur jag upptäckte att jag var vilse! Så stay tuned ;)
 
Bild från sist jag gick över en mil :)

Kommentera här: