Svinstia

Igår var jag på fest för en av mina bästa (och äldsta (ordvits!!!)) vänner som fyllde 22år :) det var en väldigt trevlig kväll men fyfan vad trött man var idag! Jag försökte intala mig själv att jag skulle åka hem tidigt idag och storstäda lägenheten så dem skulle vara skinande ren och så skulle jag ut och gå en mil till var det tänkt men istället låg jag hemma hos mina föräldrar exakt hela dagen.. Klockan 19 tror jag klockan var när Lasse tillslut körde in mig till stan och sen var det bara att sätta igång och städa, och då städade jag inte ens så grundligt som jag hade tänkt men nu två timmar senare ser lägenheten snygg ut igen :) men nu ska jag sätta mig ner och belöna mig själv med lite serietittande med mina polkagrisljus innan det är dags att krypa ner i min egen säng igen och sova :)

Tog inga bilder igår men här kommer en bild på tröjan jag målade till födelsedagsfirarna :)

Kommentera här: