Massa skit!

Efter en lång dag med svett, onda tår och mensvärk (ja jag skriver ut att jag har mensvärk för jag är en kvinna och jag har dragit samma jävla nitlott som många andra kvinnor och fått extrem mensvärk) men nu ligger jag här i sängen och känner att jag kommer för första kvällen på länge somna innan klockan 3 på natten (peppar peppar!!), kanske kan vakna upp utvilad imorgon då? Hade ju inte suttit helt fel att vakna så pass pigg att jag orkar packa ihop resten av alla mina saker innan klockan blir för mycket. För tydligen så räcker det inte med dem 23 lådor som jag redan packat ihop utan jag har typ 23 till!

På kvällen blir det nog att dra ut till Grand och skaka lite rumpa om jag inte är för trött efter packandet.

Men först lite sömn med minvetebot lindad runt min midja, godnatt mina hallontoppar, sov sött och dröm om alla småkryp ni mött :)


Kommentera här: