Ain't even sorry!

Det har gått nästan en vecka sen jag skev här senast och jag är inte ens ledsen över det.. Visst känns hemskt mot er underbara läsare att jag lämnat er helt utan att veta vad som händer, alldeles svamlande i mörkret, alldeles ensamma där ute! Men det har hänt alldeles förmycket konstigt så har inte haft tid eller lust att skriva precis.. Men nu har saker löst sig igen och jag ska försöka få in er i mitt liv igen :) 

Har fått reda på att jag förmodligen är jästallergiker och att det är därför jag spyr när jag dricker öl och mår extremt dåligt när jag dricker äkta cider om ni fattar vad jag menar :p har varit svullen om magen ett tag och när jag läste min kära vän Google (som för en gångs skull inte sa att jag var döende) märkte jag att det stämde mer och mer så nu blir det inte mer jäst eller annat levande (som mögelost och liknande) för mig :) jobbigt att behöva tänka om allt man gör men fyfan vad skönt att slippa må skit! :D

Idag var jag ute på forsakarsgården och ni som bor i Skåne eller ska turista där i sommar måste absolut ut där och kolla både på vattenfallet och även äta någon god lunch :) finns även mysiga rum där som ni kan hyra eller varför inte ha firmafest där? :D

Efter vi hade ätit och solat lite drog vi ut på golfbanan och jag fick agera caddy ^^ mysigare än jag trodde det skulle vara faktiskt :)

Men nu sitter jag på bussen hem och ska bara krypa ner i min säng och kolla film när jag kommer hem :)

Tills nästa gång ta hand om er mina hallontoppar och nu ser vi framåt mot sommaren :*



Kommentera här: