Blogga på helgerna

Har nu lagt märke till dethär att jag är fullkomligt sämst på att blogga på helgerna (jag vet att det fortfarande är helg men ni förstår vad jag menar)! Sitter nu i min säng med min "nya" dator i knät och tänkte eftersom jag har blivit en pensionär och redan krupit ner i min pyjamas (hur fan stavas det egentligen????) så tänkte jag att då kan jag ju lika gärna uppdatera er på vad som har hänt :) 
 
Som ni vet har det varit valborg och jag var en av alla dem som firade in våren med en hög konsumtion alkoholhaltiga drycker på diverse skumma ställen :p Allt började hemma hos en av mina bästa vänner där hennes föräldrar bjöd på grillat och vi satt där och snackade lite och skrattade innan jag och två vänner gav oss av mot en gammal klasskompis där vi stannade och festade en stund innan jag och min vän gick bort till bussen och tog oss till Hanaskog, HANASKOG!! vem fan åker dit känner jag? men ja dit åkte vi och festade större delen av kvällen innan Linus fick köra och hämta oss och köra oss till Åhus där jag somnade på bara några minuter på Emilias soffa :p
 
Dagen efter ringde mamma på morgonen och frågade om jag ville hänga med till IKEA och köpa ett nytt bord till mig (kommer bild imorgon då jag inte har städat och vill inte se hur jävla äcklig min lägenhet ser ut just nu) och sen körde mamma hem mig så jag fick sova någon timme innan det bar av till Åhus igen för att äta pizza med pappa :)
 
Idag har jag mest legat i sängen hela dagen med huvudvärk :( satt även ute på balkongen en stund och lekte med min bubblegun :D men nu blev detta ett väldigt långt inlägg och jag hoppas på att jag ska kunna bli bättre på att blogga även på helgen så vi slipper dessa lååååånga inlägg!
 
Men tillbaka till där vi började: mamma och Lasse hade en gammal mini pc som bara låg och då jag är trött på att bära runt på min stora dator så jag har lånat denna ett tag så nu har jag en perfekt blogg dator ^^
 
Men ha det bra mina små sötnosar så hörs vi imorgon då jag ska baka en massa inför min födelsedag :D
 
 

Kommentera här: