Blogga på "skoltid"

Då vi har kommit fram på utbildningen att bästa sättet för mig att få ut min bok är att göra ett namn av mig själv så det betyder att idag sitter jag och håller på med bloggandet till 100% under eget arbete och tänker även lite på vad jag kan göra på youtube :) Finns det något bättre än att kunna kombinera dem saker man tycker bäst om att göra? :D Jag får baka, fota, blogga och göra filmer samtidigt som jag förhoppningsvis kan tjäna pengar på det :) så idag blir det att få ordning på designen på min blogg och kanske starta en blogg där jag lägger ut lite bakning så att ni som bara vill läsa om mitt liv inte behöver se alla inlägg om kakor (kommer även bli lite kakor här men inte lika mycket) och dem som bara vill se mina kakor och min bakning har en blogg för det :D men ja det finns väl inte så mycket mer att säga om det? nu kör vi helt enkelt :D
 
 

Kommentera här: