Drömmar

Nu ligger jag här i sängen med åskhuvudvärk och försöker fundera på vad som egentligen har hänt idag och jag kommer fram till att egentligen så har inget vettigt hänt :/ har pratat lite med vännerna och taggat inför lördag och min fest, kollat på JAG AB igen för fjärde gången och pratat lite drömmar :)

Och ja påtal om drömmar så måste jag bara berätta om min dröm jag hade inatt!! Jag drömde att jag vaknade och allt i min lägenhet var borta.. Verkligen ALLT! Det enda jag hade kvar var min säng och min nalle som jag sover med annars hade någon gått in och tagit allt medans jag sov :o snacka om djup drömsovare ;) men sen vaknade jag från den drömmen (fortfarande i dröm) och tänkte "fan vad skönt det var bara en dröm" men när jag gick upp ur sängen i drömmen så stod någon i min lägenhet och skulle precis bära ut tvn och jag skrek som en gris innan grannen kom över och slog ner personen och efter det vaknade jag på riktigt och vågade knappt gå upp om det skulle stå någon här :o

Som sagt skum dröm men det är ändå en av dem normalaste jag haft på sistone.. Kanske dax att söka hjälp för det?

Jaja som sagt ligger med huvudvärk nu så orkar inte skriva mer :p hörs senare mina små hallontoppar ^^



Kommentera här: