bad i poolen och frälst av en munk

På julafton blev det mest häng i poolen och lite snabbt häng på stranden så finns inte så mycket att skriva där men här är några bilder på mina medresinärer :)
 
Martina i poolen
jag :)
morfar som ler (väldigt ovanligt på bild!!)
 
Igår var jag och morfar på ett tempel så jag fick se mina munkar :D han tycker inte om sådant egentligen men han följde med för min skull :)
 
där munkarna åt
munkar som äter
en hund som jag hittade där :)
en av byggnaderna
på en av byggnaderna
där munkarna sitter och ber (här var det en munk som kastade vatten på mig och frälste mig)
 
Idag var jag och Martina inne i stan igen och köpte skor :) jag köpte även ett linne med en uggla på och när vi kom hem så slängde vi oss i poolen och cp:ade runt lite :)
 
mina mya skor :)
Martina leker fotograf medans jag är i poolen
jag på min luftmadrass i poolen :D hade ett helvete att komma upp på den!
EGOPIIIICS!
Camrape!
 
Men nu ska jag hjälpa Martina med hennes engelska läxa :)
 
 

Kommentera här: