Koh samet

Eftersom det inte blev några bilder igår så tänkte att jag slänger upp ett litet snabbt inlägg nu medans jag sitter på vår veranda/balkong/terrass (jag har alltid haft problem med vilken som är vilken av dem) och lyssnar på lite fina låtar och kollar på havet och vågorna som rullar in medans min dator hänger upp sig för att jag är för lat för att någonsin rensa den.

Mormor var precis här och frågade om vi kanske skulle gå och äta lite så har inte så mycket tid på mig att få upp detta inlägg innan dem är tillbaka och det är dags att gå :p trivs som fisken i vattnet nu när jag sitter här i värmen och hör en och annan våg mellan låtarna och känner lukten av saltvattnet och en svalkande bris mot kinden (oj vad poetisk man blev nu då ;)).

Men i samma vända som jag njuter av allt detta känner jag samtidigt att det ska bli skönt att åka hem imorgon och få vara nära sin familj lite och ta en cider eller två med bästa vännerna innan min värld ska ändras helt :)

Men här kommer bilderna som jag lovade :)

 lite suddig bild men tyckte den blev bra ändå :)
vår utsikt
sängen
sminkbordet
kaffehörnan
jag :D
Martina på verandan/balkongen/terrassen
ännu en bild på utsikten
"fotbad" när vi var ute och åt igår
från där vi åt
mormor och morfar
jag och Martina
bakom dem gamla
stranden från där vi åt
Martina och mormor
ännu en bild på stranden
jag leker poetisk (snyggaste glasögonen!!)
skylt påväg ner till stranden
den är sjukt suddig men älskar han i bakgrunden :)
min drink
Martinas drink
från när jag låg på stranden idag
från stranden
upp i trädet från solstolen
 

Kommentera här: