Fest

Ögonen är sotade, läpparna rosa, i glaset klinkar isbitarna mot varandra i jordgubbscidern och all time low sjunger om att dem vill dansa ikväll. Det låter som att jag bara borde bli mer och mer taggad nu men som vanligt har jag gjort mig klar alldeles för tidigt så istället kommer jag sunka ner mig i soffan med serier och när jag väl ska sticka sen kommer jag ångra att jag sa att jag skulle med ut även fast jag vet att när jag väl träffar dem andra så kommer jag bli pepp igen men just att ta sig från soffan bort till bussen är så extremt jävla jobbigt :(
 
Haha deppigt ilandsproblem? Nejdå inte alls!!! Måste skaffa mig ett liv och ett jobb men mest av allt behöver jag att det blir sommar nu så man inte behöver oroa sig för att det är kallt när man ska hem från stan eller ännu bättre att man inte behöver ta sig hem från stan för på sommaren vaknar åhus till liv och man kanske bara kan cykla till och från festerna :D
 
Men nu ska jag kolla vidare på chuck och dricka min cider :)

Kommentera här: