Otroligt dålig!!

Är så otroligt dålig på det här med att skriva på bloggen så jag nästan tycker synd om mig själv (och dem få som tappert hänger sig kvar på bloggen varje dag) och jag vill så sjukt gärna sitta hela dagarna och skriva på bloggen och jag har tiden till det men mitt liv är så enformigt just nu.. Eller nej egentligen är det inte så enformigt för som exempel var jag uppe i Stockholm i helgen och gjorde staden osäker med Mari och helgen innan det gjorde jag min systers lägenhet osäker i några timmar men när dessa saker väl händer i mitt mellan-två-jobb-liv så glömmer jag helt bort att skriva det på bloggen till er fantastiska läsare och jag skäms över detta :( har blivit en riktig hemma fru med (eller ja igår och idag men det är en början) och tvättat bilen (FÖRSTA GÅNGEN I MITT LIV SOM JAG TVÄTTAT EN BIL!!!!) och idag har jag dammsugit och dammtorkat överallt innan jag satte mig med min älskade MacBook och sökta jobb :) men nu blir det att plocka av efter pytt i pannan (studentmat fastän jag inte är student) och rapportera mina sökta jobb innan jag lägger mig på soffan och kollar på lite serier :) ha det bra och hoppas det inte tar lika lång tid tills jag skriver igen :)

Jag och pappas mongo till katt :)

Kommentera här: