Arklow

Orkade inte skriva igår när jag kom hem från min runda i arklow med Anna och Saliha men här kommer ett inlägg :) Vid halv 9 igår morse körde Emma ner mig till staden där jag hoppade på bussen mot arklow och väl framme i arklow hade vi ingen aning om vad vi skulle göra (allt var typ stängt) så vi gick upp och ner för gatorna några gånger och tog lite bilder sen köpte vi massa godis och sa att vi skulle hitta stranden. Kom ner till något slags vatten och bara någon minut efter börjar det ösa ner något så in i så vi blev dyngsura på baksidan av benen och Annas paraply gick sönder :p hittade en mysig liten pub/ resturang där vi spenderade några timmar innan vi bestämde oss för att vi skulle gå på bio på kvällen. Sagt och gjort så betalade vi snabbt för vår mat och sen sprang vi till bussen för att hinna till bion :) det blev 12 years a slave och den var verkligen gripande och sorglig så den rekommenderar jag verkligen :) men här kommer dem få bilderna jag lyckades få innan regnet började ösa ner och jag fick lägga ner kameran :)
 

Kommentera här: