Fullt upp

Har inte skrivit på några dagar nu för har haft ganska fullt upp :p i onsdags blev tvillingarna sjuka så vi hade sjukhus i lekrummet och tydligen så hade jag problem med magen med så axel opererade min mage och jag fick ett peppa pig plåster på magen och en massa medicin :) sen igår hade jag min första kväll ensam med barnen för mina värdföräldrar var ute och åt med några kompisar och precis när jag var påväg att somna så hör jag gråt från där nere (hade ju gått så bra resten av kvällen så trodde att dem skulle sova tills föräldrarna kom hem) så springer ner och hittar en hysterisk izzy som vägrar lugna sig om inte mamma och pappa kom hem :/ som tur väl var va dem påväg hem så dem kom 10 minuter senare men tyvärr hade jag redan vaknat helt då så somnade väll vid 2 inatt och sen upp 8 igen.. Jaja imorgon blir det utflykt med två andra au pairer då hoppas jag lyckas sova inatt :) men nu ska jag fortsätta kolla på min film innan familjen kommer hem från affären igen :)

Mitt plåster (fick tyvärr ingen bättre bild på det)

Kommentera här: