Ireland - the green land with strange accent

Sitter nu uppe i min kingsize-bed efter ett långt och trevligt samtal med familjen :) det blir tyvärr inte bilder idag på hur jag bor men jag kan säga att jag kommer trivas som fisken i vattnet :D Karl säger att det inte regnar så mycket på irland som alla säger men Emma håller inte riktigt med och hittills så kan jag nog säga att jag tror på det folk säger för det är halv storm ute och regnet bara öser ner (vilket jag tycker är ganska mysigt med tanke på att jag har fönster på mitt rum som det smattrar mot). Imorgon blir det att packa upp mina väskor för det är jag alldeles för lat för idag ^^ men nu ska jag krypa ner i min säng (med el så jag har värme i sängen) och hoppas på att jag kan sova lite i denna nya miljön eller om jag bara kommer ligga och tänka hela natten :)

Kommentera här: