Näsblod och hemlängtan

Passade tvillingarna imorse och när jag sen fick min lediga tid så gick jag upp för att packa uppe mina väskor (och packa ner min hemlängtan) men så blev inte fallet utan hemlängtan blev större och jag slutade sittandes på golvet gråtandes :( men det är ju bara första dagen så det kommer nog ordna upp sig snart :) ska skriva in mig på "engelskakurser" med någon dag (man sitter och pratar med andra au pairer lite och sen går man ut och tar en öl) så att jag lär känna lite folk :) hade gärna tagit barnen på en liten runda idag med det är storm ute så ligger nu i minvärmesäng och läser lite bloggar och har näsblod (vilket jag har haft konstant sen jag vaknade imorse). Ska snart gå ner och börja jobba igen så bilderna på hur jag bor kommer när jag slutat igen :) 

Kommentera här: