Nu kommer det!

Som jag lovade så här kommer det! Som ni vet så var jag på kalas i Dublin igår och inte bara det att det var många nya människor utan alla pratade snabb och "slarvig" engelska så var ganska jobbigt och utmattande så somnade direkt när vi kom hem och jag la huvudet på kudden. Även om dem pratade så att jag knappt förstod emellanåt så var det extremt trevliga och jag behövde knappt lyfta ett finger för det fanns mat på min tallrik och dricka i mitt glas :) 

men mitt i fikandet fick vi avbryta för Allfie råkade låsa in sig på toaletten och fick panik så vi fick utföra ett räddningsuppdrag och alla barnen ville självklart hjälpa till så där låg en stor hög med barn och vuxna på golvet som försökte prata med den skräckslagna pojken samtidigt. 

Vi hann tyvärr inte med någon shopping för dundrum stängde 20 minuter efter att vi kom dit så köpte lite kvällsmat till barnen innan vi slängde oss in i bilen igen för en lååång väg hem :)

Iris vaknade och började gråta i bilen och när jag höll hennes hand blev hon lugn igen :)

Kommentera här: