Kristian Gidlund

Vart ska man nu börja? Jag börjar såhär.. Min underbart knäppa vän Sandra ringde precis från USA och vi pratade en stund innan hon sa att jag skulle läsa en godnatt saga för henne så jag satte mig i sängen med henne på högtalartelefon och började läsa från "i kroppen min" av Kristian Gidlund och plötsligt hör jag hur Sandra har somnat men jag fortsätter att läsa lite till.. Det är nog en av dem mest gripande böckerna jag har läst men även extremt sorglig så nu sitter jag här och gråter till boken och jag har inte ens kommit till sidan 20!! Hur ska detta sluta? Hur ska jag kunna läsa klart boken om jag sitter och nästan hulkar efter att han bara skrivit att han har fått sin första cellgiftsbehandling? Jaja det får jag väll ta senare för nu ska jag bättre på sminket och packa min väska för att dra in till stan!



Kommentera här: