Dålig dag

Idag har varit en ganska dålig dag om jag ska vara ärlig :( Som jag sa innan så har jag haft hemlängtan innan men att den gick över när jag hade varit hemma hos mina föräldrar en natt och jag tänkte att nu skulle väl allt bli bra? Jag skulle äntligen inse att det är här jag vill vara, här i min alldeles egna lägenhet där det bara är jag som bestämmer vad som händer, där bara jag kontrollerar mitt liv.. Men så var det då inte märkte jag :( jag sitter nu i min säng och är ynklig för att jag är ensam :( jag älskar känslan av att kunna göra vad jag vill men hatar känslan av att vara helt ensam :/ hade egentligen bestämt mig för att detta skulle vara en glad och peppande blogg men så ser ju inte livet ut så om ni är ute efter en all pepp no depp blogg så har ni klickat in på fel sida tyvärr! Självklart blir jag väldigt glad om ni vill stanna ändå för jag ska verkligen försöka allt jag bara kan att behålla bloggen så pepp jag bara kan!! Ska även försöka knopa ihop ett feel good inlägg ikväll (alternativt imorgon bitti) som väger upp för denna depp :) men tills dess ska jag kolla på supernatural och dricka Sprite :)

Lite feel good iaf ^^

Kommentera här: