Feel good!

Låg hela kvällen/ natten och letade efter grejer som kunde få mig att må bättre eller iaf saker jag kunde ladda upp på bloggen som gav en feel good känsla och kanske kunde inspirera någon att få bättre självförtroende och när jag väl hade hittat något på weheartit som fick mig att få en push så var klockan alldeles för sent för att jag skulle orka skriva något men här kommer mitt egna lilla feel good tips :D har till och med börjat skriva lite på det! Så är ni beredda nu på vad jag har kommit på för magiskt sätt att må bättre på? :D jo jag tänkte såhär att jag skriver massa söta små lappar med peppande texter/ citat på och sen lägger jag dem i en burk och när jag sen mår dåligt är det bara att ta en lapp ur burken och läsa för mig själv :) vet inte om det funkar men alltid värt ett försök ^^ så nu vet ni vad jag tänkte på hela natten :)


Kommentera här: