Godnatt!

Hade idag bestämt mig för att jag skulle sova extra tidigt så jag orkade upp imorgon men sen pratade jag med bästa vännen och hon frågade om jag ville med och se nya Avengers och vem säger nej till lite snygga superhjältar och massa action? Inte jag iaf så jag satte upp håret i en knut, slängde på mig jackan och stack på bio! Så min tidiga kväll slutade nu med att jag precis kommit hem och lagt mig men är inte tillräckligt trött för att kunna sova :/ jaja jag får väl stå mitt kast med att vara dödstrött imorgon när vi pratar om prissättning och försäkringar.. Som att tanken på ekonomi och siffror redan får mig att vilja sova :( och tänka sig att för bara något år sedan var jag fast besluten om att jag skulle läsa till civilekonom! Haha hade nästan velat träffa mig själv i det stadiet och frågat vad fan jag tänkte :p men nu är det väl dags för John blund att göra ett desperat försök att få denna (snart) 22åringen att sova :) 

 
Tappade min popcornskål (eller vad man nu ska kalla det) två gånger innan bion ens hade börjat! Klantig? Jag? Nejdå ;)

Kommentera här: