Hemlängtan

Som jag sa igår så sov jag ju hemma hos mina föräldrar och senaste veckan har jag haft hemlängtan och trodde att det skulle bli så skönt att bara komma hem för en natt och äta frukost ihop med dem och bara mysa men när jag vaknade imorse var all den känslan försvunnen! Visst det är alltid mysigt att vara hemma och bara ta det lugnt och få allt serverat men all hemlängtan var som bortblåst när jag vaknade på en soffa (lagom bakis) av att mina föräldrar satt i rummet bredvid och pratade.. Men det är väl precis såhär det ska kännas när man flyttat hemifrån? Att man tycker att det är mysigt att åka hem på lite middag eller så men att det ändå ska kännas mer hemma när man väl är i sin egen lägenhet? Känns så jävla skönt att säga att jag har tagit nästa steg i livet :D

Vad tycks om mina orkidéer? :D frågan är bara hur länge jag kan hålla dem vis liv nu :p

Kommentera här: