Kaos

Har haft en ganska kaotisk dag med föreläsningar om momssatser och fakturor och jag kände mig bara som ett gigantiskt jävla frågetecken och när jag sen kom ut från utbildningen och hade en aning bråttom kom jag ut och märkte att det var punka på framdäcket så det var bara att börja gå i rask takt in mot stan.. 

Sen har jag varit på kalas för min syster som fyllde 9 år idag så av mig fick hon en monsterhigh film och en burk med sockervadd ^^ var där några timmar och hade faktiskt väldigt kul :) min gamla styvmamma var oxå där så vi satt och pratade och skojade lite :)

När jag sen skulle åka hem så satt jag borta vid busshållsplats och väntade på bussen som var över 5 minuter sen och när den sen kom körde han bara förbi mig så fick springa efter den och när jag kom på så skyller han på mig! HAN SKYLLER PÅ MIG ATT HAN INTE HADE KOLL PÅ ATT DÄR VAR FOLK VID DEN HÅLLPLATSEN!!! Ville typ bara slå honom just då!! Jag brukar ändå stå längs med vägen men eftersom den var sen gick jag och satte mig inne på bänken och då får jag skit för att han inte hade koll.. Jaja skitsamma jag kom hem och det är väl huvudsaken?

Nu ligger jag med min lejonmann i sängen och kollar supernatural innan det är dags att sova då jag måste stick tidigare imorgon pga att jag inte längre har en cykel :(

Tog även en outfit bild och jag gissar på att det är första och sista outfitbilden på denna blogg men vem vet jag kanske bli värsta modebloggaren och lägger ut outfit varje dag ;)

Körde på rött rakt igenom idag :)



Kommentera här: