Bomfalleralla

Jaha då var det mesta nerpackat och man börjar inse att detta verkligen händer! Men när man sitter såhär på sitt rum på natten och allt ekar på dem tomma väggarna känns det lite tråkigt samtidigt.. Men mest kul såklart! Men ja nu sitter man här och soundtracket från the fault in our stars ekar tomt på väggarna och jag dricker smultrondryck och äter en och annan chililnöt och tar egopics med min fina Hamleysnalle och när tankarna flyger iväg kommer jag på migsjälv med att sitta och pille renhår från mina strumpor, hur ska jag klara mig utan min kära vän sven när jag går upp på kalla mornar? Får väl börja lägga undan pengar för att en dag köpa en egen ren som jag kan ha vid sängen.. Haha hur dumt lät inte det? Men ja once you go reindeer, you never go back! 
 
Har även spenderat mycket tid på weheartit och hittat alldeles förmånga inspirationsbilder för mitt eget bästa och vill direkt sätta mig framför symaskinen/ ställa mig med hammaren i handen och skapa alla mina idéer.. Men det får väl bli sen när jag har pengar (och kanske lite större yta än 47kvm). 
 
Imorgon flyger dem vuxna till Rom och ska spendera några nätter där och fira att Lasse fyller 50år så dem kommer inte kunna hjälpa mig med flytten och kommer inte ens vara hemma för att gå genom det sista fixet med mig men jag är en stor tjej nu och kan göra det själv (hoppas jag iaf!!!). När jag var mindre gick jag alltid upp och sa hejdå när dem skulle iväg någonstans men senaste året har det inte blivit så då jag oftast sover som bäst när dem ska köra, haha.
 
Nej nu finns det väl inte så mycket mer att skriva? Mina dagar går ut på pack och oro och ett och annat skratt, som det när jag var och fixade fransarna inne hos Dessan och vi började prata om att tappa fingrar och tår och att vi skulle gå och kasta dem på folk och då skrattade jag så jag inte trodde jag skulle få luft för kunde verkligen tänka mig det framför mig!
 
Som ni kanske förstått vid detta laget så kommer det bli massa långa texter nu bara för att jag ska lyckas få ut allt ur huvudet men förhoppningsvis får jag in en rutin på skrivandet så att ni kan få lite kortare inlägg sen när jag flyttat så ni inte missar något men ändå inte behöver läsa en novell varje gång.
 
Men nu ska jag leta fram en bok och krypa ner med Hamleysnallen och hoppas att jag snart lyckas somna! 
Ha det bäst mina tappra små hallontoppar :)
 
 

Kommentera här: