Ananas

Ni vet känslan när kroppen bara skriker att nu vill jag ha något att underhålla magen med? Den känslan är ju helt jävla fantastisk när man är en fattig ungdom och inte har så mycket gottis hemma för att man försöker att dra ner på socker (slog mig i skrivandets stund att jag visst har massa söt hemma då jag ju fick massa i present men när jag stod i köket fanns inte den tanken så vi utgår från orginaltanken med att jag inte har något hemma) så man vaknar till liv såhär mitt i natten och bara "jag måste ha något i munnen och det är nuuuu!!!"

Skickar signalen till hjärnan att tänka ut vad jag kan få tag på och den säger "ja klockan är ju över 10 så Maxi är stängt så det är om du orkar cykla till Statoil 24?" Sen kollar man ut genom fönstret och tänker "njaaa det regnar ute så något måste jag ha hemma" så man drar ut allt i hela skafferiet och hittat inget man vill ha så det slutar med att man sitter med en ananasburk i sin säng mitt i natten :p 

Nu när jag kom på att jag har massa godis hemma så var inte ananasen lika god längre men som jag sa så är jag fattig och kan inte slänga något så det är bara att äta upp med ett leende på läpparna!



Kommentera här: