Bokslukande

Efter en över två timmar långt samtal med Emma tog jag tag i mitt liv och bestämde att nu ska jag läsa ut Kristian Gidlunds bok, jag har ungefär 100 sidor kvar nu och jag gråter som bara den och tänkte därför att jag tog en paus och skrev till er. Jag insåg även att om 2 veckor åker jag till Malta och då måste jag ju välja ut några bra böcker man kan läsa när man ligger där i solen och glassar med en drink i handen :) har bestämt en bok jag ska ha med mig men räcker verkligen det? Eller ska jag ha fler? Men tänk om jag inte ens hinner läsa en och då har burit runt på en extra vikt under hela den tiden! Inte för att en bok väger så mycket egentligen och ska jag tänka på vikt så ska jag nog istället strunta i ett par skor att ta med eller liknande men jag känner mig själv och jag vet att jag kommer ha alldeles för mycket packning med mig som vanligt men det är okej! Men nu har tårarna lugnat sig och jag ska ge mig in i boken igen :) någon annan av er hallontoppar som har läst den? Eller kanske har tips på någon bra bok jag borde läsa härnäst? Skriv gärna en liten kommentar med tips på bra böcker :)



Kommentera här: