I don't know about you but I'm feeling 22

Med dem orden känner jag att det är dags att avsluta denna födelsedag och krypa ner med mitt te och min nalle i sängen och ladda upp batterierna för morgondagen då det väntar ännu ett kalas och lite arbetsförmedlingsmojs :) dagen har varit jävligt bra med jävligt stressig så jag tänkte återskapa den i korta drag (vi vet både du och jag att det aldrig kommer gå men let's give it a shot) 

Jag vaknade säkert 5 miljoner gånger inatt och kollade på klockan och när jag tillslut vaknade kvart i 7 så tänkte jag fuck it jag går upp nu! Gick upp och hade klädkris en stund innan det bar av till bästa vännen som gjorde frukost till mig :D


Och sen bar det vidare till utbildningen där dem sjöng för mig och sen på frukosten där fick jag ett paket av dem alla med massa choklad i :) sen på eftermiddagen bjöd jag på sommarbakelse och alla tyckte den var god ^^ efter skolan flög jag hem så snabbt jag kunde och fixade det sista innan gästerna började trilla in :)

Och med min vanliga tur så går självklart min moccamaster sönder (trodde jag då iaf) så jag fick stå och hälla kokande vatten genom filtret :p sen fikade vi och hade mysigt allihopa och när alla utom mamma hade stuckit satt vi och kom på frågor till min fest nästa helg ;)

Men nu ligger jag här i sängen och försöker reflektera över vad som egentligen har hänt idag för det känns som allt har gått så snabbt :p så nu ska jag dricka upp mitt te sen ska jag och mina nallar sova :)









Kommentera här: