Världens bästa fest!

I lördags hade jag födelsedagsfest och inte för att skryta men jag är fan bäst på att ha fest :D alla var glada och det dansades och pratades och allt var bara helt jävla underbart! Dagen efter var ju inte lika underbar då jag någon gång under kvällen kom på den genialiska idéen att jag skulle dricka upp det som var kvar i bålskålen och gick runt med skålen i famnen och drack direkt ur den.. Folk försökte ta den från mig och då har jag bara gett dem en mördarblick och gått iväg från dem XD men ja kvällen var lyckad och morgonen efter var helt okej sålänge man inte försökte resa sig upp ;) 

När allt sen var städat åkte jag med Mella in till stan och köpte chillicheese och frukt så åt vi fruktsallad med smält choklad på kvällen ^^

Idag blir det att städa lägenheten och träffa bästa piff :D

Tänkte även lägga ut en bild på några av presenterna :D






Slängde in en bild när jag står med min skål med ;)

Förutom dessa presenter fick jag massa sprit och choklad med :)

Kommentera här: