Bad update

Nu var det några dagar sedan jag uppdaterade och det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för det är bara det att jag antingen inte haft tid eller inte haft ork till att skriva något :/ jag vet att det är dåliga ursäkter men det är så jag känner just nu..

I torsdag hade jag kalas nummer två och då var det mammas släkts tur att titta inom och då fick jag en maaaaaassa godis och även pengar och en bok :) fick även upp mina rullgardiner då min morbror inte tyckte att jag skulle behöva göra det själv ^^ när min kusin (som var den sista kvar här) stack så gick jag typ direkt och la mig för var helt slut

Sen igår förstod jag varför jag hade varit så trött för då vaknade jag nämligen med så hemsk mensvärk så jag spydde galla vilket resulterade i att jag igår var helt pillerhög och ej kapabel att få till ett bra inlägg :( 

Och pga mensvärken och pillerna igår så ligger jag idag i forsterställning och kollar på iron man hela dagen i sängen! 

Så nu förstår ni (och förhoppningsvis förlåter mig) varför jag varit frånvarande i några dagar :p



Kommentera här: